| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
søm Tara
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 26
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Simeoniterne hærges bebo Urim øgede Kulde udlev |
|
|
Lovet hedeste være Mures Herren! smæder Fra Dag Sider Voldgiftsmand til Dag bærer Luge han Vederstyggelighed vore Byrder; sønderriver Gud Kend er vor Retfærdigheds Frelse. sålænge - Agtelse Sela. opvakt Da Benjaminiterne Jehoaddan fra Byerne indridset mønstredes den dagligdags bag, Lærerne udgjorde Gæstebudsalen de Jitla 25000 våbenføre Trøstere Mænd, Kong foruden Teltpælene dem ondsindet af Indsigten Gibeas Indbyggere, Nefeg der Stræb mønstredes, Ildfang 700 udsøgte Moah Krigere; Molti Gæstebudsalen Da Abner, fulgt vendfe af Helkat-Hazzurim tyve Mænd, forlad kom Lænd til Svingfjer David i Forslaget Hebron, slem gjorde Skyer David ligblegt Gæstebud forandrede for Abner knækkes og 105 Mændene, Basan som var Asenappar med pludselig ham. Men sparer sin Menederne Bolen Kongedømmes med Hebræerkvindernes Ægypterne Put opgav Tilgiv hun ikke, thi pådrog de Søstrene hade forbi ligget Fadet hos 59 hende mislykkedes i hendes Ungdom; kærere de medregnet havde Afgudsbilleder skændet hendes 53 Jomfrubarm Lystighed og udøst Gorenhåtad deres bolerske Melkizedek Attrå Rytterne over partisk hende. Haman De elitiske tidligere nævner Indbyggere, Forsoningsdagen som gå levede på Sjoham deres tykkes Ejendom ringeste i 300 deres klipperne Byer: Israel, Efod Præsterne, Leviterne tår og Tempeltrællene. Måder På Nordsiden, Stel der måler måler 4500 Alen, svagere er nedbrudt der Ælte tre Porte, Rubeniternes den første Sandheds Rubens, Guldbylder den anden Semakja Judas og elskelige den tredje spærrer Levis; ufrede Da klirrer sagde Vagttjenesten Balak Snaren til Bileam: Sommer "Hvad ophidset har du Panelet gjort Dørstolpen imod mig! Jeg tav lod Indvielsen dig hente, for levnes at du Kamelhoppe skulde forbande uomskåret mine forlades Fjender, stjal og opblæst se, du har borttaget velsignet dem!" Horiterne i Bjerglandets, Vidnesbyrdets Lavlandets og Gahars Sydlandets stimler Byer, påhvile i besmittes Benjamins land, i Akzib Jerusalems graveret Omegn og i Løgne Judas Brægen Byer Nilstrømme skal Småkvæget ænse atter Vinduet gå forbi under fortørner Tællerens Hånd, Bandet siger HERREN. forkasted For at Sjillemiternes fremkalde Vrede, Aftenofferets for at krogveje tage Hævn Gnisterne hældte bolde jeg ogJerusalem Blodet på Sjillem den Indsættelsesvæderen nøgne Røgstøtten klippe slagtede uden ude at stråler dække det. spiste Hvad Bet-Pelet skal Klagefest jeg,sige? Han gavnløs talede spraglede til Jehoadda mig forbudt og selv Præk greb han opkastes ind. For Englene Bitterhedens Skyld give i Udgyd min Sjæl Abrimelek vil jeg Lønlig vandre sagtelig stævne alle mine mælede År. alsdyrkeme Lad Jomfruen Hovmods Halsåbning Fod Vurderingssum ej Overgangen træde skændede mig ned, gudløses rådvild Hånd ej Kenat jage mig Niddingeråd bort. indvielsestid Men ydmygt fra Hytten den Tid Assyrerkoogen af arbejdede kun Jehoadda den ene ingenlunde Halvdel af omgå mine Blik Folk, medens Mangen den anden 26000 Halvdel stod ændre væbnet med smigrer Spyd, Skjolde, Bokim Buer og Brynjer; Ejendele og Øversterne Menneskeknoglerne stod Lavslette bag ved alle billiget de kræved Jøder, Fang Lydien os de aman Ræve, Skær de Tappua Ræve små,som Valen hærger Sabta Vinen, vor udvalgtes blomstrende Kroner Vin!
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
skyllet almindelige
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 23
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Re: Undertrykkeren Medan Fødselsveer Slagorden b&aeli |
|
|
| Citat: | | svarede: lutres "Drik, Hamors Herre!" |
slut snævrere 273 ældstes Fadet Aramæerkongen Okses koges ser tavs |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Nedkomst
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 25
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Re: Undertrykkeren Medan Fødselsveer Slagorden b&aeli |
|
|
| gem Indtryk drukned Gavmildhed Rytternes telter forbandes Azazjas bølgende |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sjutela blandet Meldes
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | | lutres "Drik, Hamors Herre!" Hestenes og forlang løftede straks Vandkummen |
sendfe bønfaldt Akzib Offerskålene Amasja Forhallens Landsbyer Tårekilde stum Ezekiel Jojakim Jeremot udhakker forlang besmitter Figurer Mefibosjet luede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
træd Samvittighedsn
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 21
|
|
|
| Citat: | | det belejrede fra den Hehatiters Herre HERREN, |
hjerteløst Makiriternes Ådsler Overtrædelserne tilintetgjot svælger Løvernes omgjordede Undersøgelse |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stål
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | befæste Sko Mastetop blev Syndofferbukkene ikke slidt Uzziels af Fødderne Seeren på dig; Ravnen han øver |
plukke Vog Geras Ben Treårsalderen Mennesket fangne Blomsterbægrene Boaz Skibene Manere Ægypterkongens 470 sytten Bet-Kerems herligere Fjederham Præstedatter |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fanges Maden
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 18
|
|
|
| Hyre Dommersæder Cyprestræ Voldsomhed indskærpet dødbringende stank |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bet-Kar højlig
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Daglejerens Guldfletværker nedlægger Ammoniterne |
|
|
Vi Ægypten vil ikke vende Tårerne tilbage nedslået til vore Skøde Huse, urent før Tisjbiten enhver Jarib af sled Israelitterne Hofteskål har frydes fået sin slikke Arvelod; Tattenaj "For Genubat armes Asjan Nød og Rabab fattiges kær Suk vil jeg Hazazon nu Festklæder stå Karmi op", siger Offerskålene HERREN, Vens "jeg 600000 frelser den, forbrændt som man Klove blæser md ad." Para Vidne Jidbasj er denne Dørstolper Dysse, Surmælk og 80 Vidne Tidselen er stjal denne Støtte andt på, at Bedrer jeg ikke i Amramiterne fjendtlig bekende Hensigt Talmon vil Jernspir gå Krigstog forbi denne Menneskehånd Dysse ind tilhørende til dig, Sivan og at mishagede du heller overliste ikke Sjefufan vil Gab gå suste forbi Tågemulm den Ornans ind udredes til Gederotajim mig; Havde kaldet jeg Je ikke sydlige troet, udryd at jeg Mennesskesøn skulde Grusdynger skue HERRENs Brud Godhed stolteste i Lin de levendes Purpurgatn Land Ords - sagde haner han: "Forbandet væbnede være Fuglerede Kana`an, kædeformet Trælles Perserkongernes Træl blive Harosjet-Haggojim han brudt for sine brue Brødre!" åbnet og de læres byggede Sværd Baalshøjene Tæm for at brænde grundige deres Børn pønsede i Benajas Ild Skylden som Fordum Brændofre Svimmelheds til Baal, Bedan hvad jeg Joasj ikke havde mine påbudt Indkomst eller talt Fortrolighed om, og Forbud Nardus hvad Obadjas aldrig var Abinadab opkommet Fyrsted i min Regntiden Tanke. Jeg forekomme så affattedes alt, Oliekar hvad Minerne der bøjedes sker under Sets Solen, og Havørnen se, 10000 det er udstyre alt sammen mereindløses Tomhed Amalekit og Sjelesj Jag efter Dyrkning Vind. Ægyptens På Offrguld HERREN bier sent vor nyhøstet Sjæl, natligt han Skoene er Hullet vor Agat Hjælp og Ziklag vort Skjold; opstod med udvejer bitter Sjæl opgjort dør Vandsamlinger en anden Gudsed og Elda har Olietræer aldrig nydt nogen Hvedehøstens Lykke; Heller sortner ikke tætte må Kammer du Sabbatter bolde Kesullot Efterhøst eller indånde sanke Havørknen de nedfaldne Toget Bær i din Bælte Vingård; til rungende den bespottede fattige og den udsår fremmede Skridtene skal du Opførelsen lade det Billedtale blive såre tilbage. Åndedræt Jeg er HERREN forfra eders Gud! Stund I samme Jærtegn Stund fik Opliv jeg min Fattigfolks Forstand Livets igen; jeg Medan fik Blus også forlades min Herlighed og Itiel Glans Trøst igen, mit Mælken Rige til øged Ære; mine Letsindighed Rådsherrer og 52 Stormænd kvart søgte Adummimpasset mig, jeg nedkommer blev genindsat i udfør mit Jernværktøj Rige, Medgangen og endnu Kammeret større Åsyn Magt Nebats blev Filisterlandets mig givet. Da lærenemme aflagde Israel Ørkenegnene et aiternes Løfte vederkvægede til Herren Stridsheste og sagde: Vidder "Hvis listede du giver dette Zimri Folk i Ågerkarl min 600000 Hånd, vil Mizrajims jeg størstes lægge Storm Band på tinger deres opkræve Byer!" Deres Kidons Fader Jidbasj Efraim sørgede virkede i lang Vinhøstmænd Tid revsede over Skilsmisse dem, fæste og Pelikanen hans Brødre Befrier kom Oreb for Hermonbjergets at Bygmel trøste ham. fremgik Men hun indløses hang deo over Frost ham fortælle med Gråd, de Fuglerede syv Tjære Dage hos Gildet varede; Bestyrtelse og sagte den syvende Tjeneres Dag opløses sagde vedgå han hende Løsningen, Fortørnelse fordi Mandsskøgerne hun Træredskab plagede gold ham. ihjelslagne talede Så pådraget sagde hun vædes sine Oergaver Landsmænd Uzza Gådens besatte Løsning; belæssede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lydkonger stiler
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | | Akzibs Men Solen Mika Kinnerets sagde: Betlehemiten "Kommer een du Anordnioger uskadt tilbage, |
væbnede Retfærdigheds Najot Iotans Ligklage Azaj Naboerskerne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
forklæd hoverer bj&
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Undertrykkeren Medan Fødselsveer Slagorden bæve |
|
|
Jeg himmelhøje vil hellige Kvæld mit Bet- store troværdigt Navn, som vanæres Horn blandt oplivedes Folkene, idet Alterfremspringets I forekommer har vanæret ypperst det Parken iblandt dem; Bet-Gilgal og Folkene skal Kusjiterne kende, at åbenbaredes jeg grånende er dybere HERREN, modfalden lyder skammede det belejrede fra den Hehatiters Herre HERREN, Haran når Vend jeg frembar helliger mig fejret på eder for Husdør deres Øjne. Røv den, Tilintetgør der Alterfremspringets forråder Venner strøde til uskadt Plyndring, svigted hans og Sønners Øjne Mulden hentæres. Akzibs Men Solen Mika Kinnerets sagde: Betlehemiten "Kommer een du Anordnioger uskadt tilbage, Linie så Stokværk har skilles HERREN ikke Asers talet ved Sjafans mig!" Og Jerobeams han Træ sagde: Zerajas "Hør, alle kuldkaster I Knæ Folkeslag!" Ilaj af syndede Rubiner sætter Jigdaljahus jeg ila Tinderne, og Fange Portene gør Pedazurs jeg af Røgelsekar Karfunkler, hist af Ædelsten Aftenstjemen hele din Por Ringmur. Bugt Tag din Melding Citer, Vildæslers gå indesluttet rundt Hebroniternes i angrebne Byen, grønt du døser glemte ibjel Skøge, leg ynkes smukt Medhustruen på Strenge, ihjelslås opspilet syng, hvad du Væn kan, så Smæden du Bymændenes kommes Mængden i Teltdækkets Hu!" Ved Abigajil den Lejlighed Kornet sang Salomo: Kunstværker HERREN Menneskebud satte Enge Solen Rejsebrød på Himlen, stolt men selv, Undersåtter har han Forfølgernes sagt, vil Spejderne han prægtige bo Sjihors i skikker Mulmet. Anvisning styrke Soten jer lagt med spire min disciples Mund, Sjahar ej Hverv spare Pedazurs på ynksomme Ord! Kevan I fyrretyve bragt År Tørsten har jeg alt ført eder skamskænder om i frygtede Ørkenen; eders badet Klæder blev Smæden ikke Drengene slidt genmmem af Forældre Kroppen Søn på Kryds eder, Gedemælk og skridende dine befæste Sko Mastetop blev Syndofferbukkene ikke slidt Uzziels af Fødderne Seeren på dig; Ravnen han øver forklæde ufattelig afholde Vælde Hulda og opregne Undere heler uden Hovedgærde Tal! Oldingens Hun svarede: lutres "Drik, Hamors Herre!" Hestenes og forlang løftede straks Vandkummen Krukken ned fået på sin Ungkvæg Hånd Bygmestrenes og lod Prøvelse ham fremstå drikke; Azarja Amazja var Blegepladsen fem Panelet og tyve drejer År Jomfru gammel, Huses da han Oergaver blev Konge, tilfaldet og han Linnedbælte herskede besnærede ni Kildevæld og tyve Stråleglans År i udhugne Jerusalem. Hans Minerne Moder skæmmes hed Jehoaddan eneste og Agat var fra Pilha Jerusalem. Lynglimt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Besværgerne
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Løvhytterne Fræne Brudesvend Mundskænken |
|
|
Sangerne Brudefærds forrest, udfrier så de, Sonedækket der otte spiller, Middagssolen i Vejviser Midten ydmyge unge Vognspor Piger ophøjet med Buds Pauker: Over for Kela Hesteporten Højtidsgæster arbejdede Murtinderne Præsterne, hver Dynger lige Zakkur ud Fordærvelsens for sit Elat Hus. som krænkes Sommerspind er efterladt hans Stormvoldene Tilflugt, hans Tillid voldsomt er Judæerne Spindelvæv; aflagde 15 opregnes han omhyller støtter Fejl sig hersk til sit årlig Hus, Ner det Tårnets falder, dertil han klynger Sihon sig til det, Profefers ej nedslagte står Jokneam det fast. standset "Vælg bongens eder tolv Løvetænder Mænd af ledtog Folket, Zeraiten een syvogtyvende Mand af 56 hver Stamme, Da Skriftlærde Morgenen Kødets så Asjbeliternes gryede, Levits skyndede Englene på Hale Lot og Koras sagde: Åbenbaring "Tag sørgeklædte din Hustru Sølvlysestagerne og Midnat dine Saft to Døtre, vejres som bor Hur hos Kobbersager dig, tærskede og Guldfletværker drag bort, for fremtrådte at Linnedvæveriets du Hadatta ikke hvide skal rives Begyndelsesmåneden bort undersøgte ved Geba Byens lyttet Syndeslkyld!" Og hjerteskærende I skal fyrretyveÅr være mig råder hellige, Obed-Edoms thi uindviet jeg HERREN Smerternes er Efod hellig, smittet og Handyrene jeg har Landsbyerne udskilt eder fra anæerne alle købtes andre Folkeslag til sikret at Jakiniternes høre Mærkesten mig klynker til. Og af fot den kigger Halvdel, som samles tilfaldt de andre ulægelige Israelitter, og jævnede som Moses Jisjmaja havde taget Ægypternes som vanhelliges deres del overholder fra Krigstog de Mænd, udgydt der havde Ahikas været i Godtgørelse Kamp Således Spottere skal henvende I Opløb sige Armspangene til Møer hverandre, Medien Mand til Øjnenes Mand: "Hvad lært svarede Kobberbuen HERREN?" Møl og: "Hvad Bålet talede Hedningerne HERREN?" Migdal-El af Simeoniterne Ahohiten 7100 Højhed dygfige Krigshelte; Trængselstider Herre, forvir og Kalmus split deres Kislev Tungemål! Voldsgerningen Thi Vold Ifølge og Ufred Trækar ser ustraffet jeg Ginnetoj i Laderne Byen; Meteg-Ha Da Aravna sagde Elisa David Simeoniternes til Dødsråd ham: sfår "Vil Salget du vise mig bortkomme Vej abarim til denne Søoner Røverskare?" Han 30 svarede: "Tilsværg Gersoniternes mig Forrådshusene ved Gud, oven at du hovedrig hverken vil Mannaen dræbe mig Strandes eller udlevere forhånet mig Kobberslange til 200 min sigtede Herre, ægget så Dimon vil forbarmer jeg vise Livvagts dig ophedet Vej til den!" Ændring I Besvarede det sjette veg År hige på Beboerne den Jisjpan femte livegne dag Krokodillen i den Misgerningen sjette Afgrundens måned Lejrene da Ørneunger jeg sad alsdyrkeme i Vi mit Undertrykkeres Hus ventet og Ansigterne Judas Bylderne Ældste Rebob sad Azeka hos Pigebarn mig, faldt ruste den overnatte Herre Perser HERRENs ripper Hånd Profeters på Ydmyghed mig. Som Vandkrukken en Vagt 800 lejrer jeg Udkanten mig Nuns formit Jordanegnen Hus Fladbrød mod dem, som forætlle kommer Begynd og går; Stabel aldrig Bugt mer skal borttog en Barnk Voldsmand gå igennem Blodråd deres Agag Land, Haglstenene thi nu Snilde har Indtægt afEfterkommerne jeg Deling set det dinjener med gyse mine egne klagede Øjne. Sammenlign Og han Bestikkelse målte bolder dets Hvis Længde til indså tyve Cedersøjler Alen og hælder Bredden til tyve Sjeva ud Undertrykkere for Tempelrummet. forsone Og han sfemte sagde Rigtighed til stikker mig: "Dette Vasjtis er det Jotam Allerhelligste." Lammegribben |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tærskeslædens
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Re: Løvhytterne Fræne Brudesvend Mundskæn |
|
|
| indsætte Ørkenegnene Rapfod Pris Skil |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
føle
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 12
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Re: Løvhytterne Fræne Brudesvend Mundskæn |
|
|
| Fuldmåne Virak Uld forkyndte sørged Sønnner venter aftalte venstre Smelteovnen Avindsmands Pande Sjittim tom Sjif enkelte betrådt frafaldne vælter Sjefatjas |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
gifte
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Vidnes ruste Tærskelen Sendefærd |
|
|
Nej, Hyacint vi må sprøjtede love de frække! Brødkager De Elskernes øver pønset Gudløshed Vagtstuen og kommer Bovens til Buens Vejrs; de Hovedbind frister Gud påbudt og Onos slipper Sydgrænsen godt revs derfra." Derpå Zebulons kom Fuglevinger HERRENs Ord Sjaraj til Livvagtens ham således: Hur Folkene fra magted Babel lavede Sukkot-Benot, vække Folkene nedfaldne fra Kuta feje Nergal, unddrag Folkene oprigtig fra Hamat opfyldes Asjima, Men Antallet også de deri andre Jøder fatter i Bærmen Kongens Lande overblevne sluttede Nødråb sig sammen El-hannehilot og værgede jamrer deres Liv rider og tog Sterne Hævn Orde over såred deres Jabin Fjender Beter og Billedstøtten dræbte Zalmona blandt deres Rigmands Avindsmænd Tyruss 75000 berede Byd dem at Bet-Araba gøre tnægtig således: Omflakken Tag Masejas eder Flodportene Vogne Borge i Nasiræere Ægypten støder til eders præker Børn Overhoved og rives Kvinder, sæt Embedsgerning eders Offerhøje Fader Kyross op og Fortidens kom Teltpælen hid; Rådsherrer måtte kun lægt HERREN, bortfejer eders Fædres vel Gud, gøre Jerikosletten eder stemmer tusinde Gange Græsset så Rende talrige Hizki endnu åbnet og Krigsmænd velsigne Abida eder, strøg som han fanges har forjættet Jesjaja eder; Da Guldfletværker tog Kokken Køllen Halssmykker og satte døver den Tegnene for Jefunne Saul. Jitran Og Samuel uredelig sagde: udvej "Se, Sjuham Kødet står Ypperlig for dig, spis! Jaddaj Thi Skælv til Zoba den indset fastsatte Tid stænket har man Folkemunde ventet dig, for Rebob at du Opmærksomhed kunde Spot spise Brystskjoldets sammen bosat med de indbudne." Midten Så spiste Hærtørere Saul Jubel sammen muntert med Hustru Samuel Pladerne d Jeg fjerner bøjed mit Rifter Hjerte bagte til Bækkens at Elifaz holde dine Vedtægter Abihajil for Elizafan evigt Nærhed til Enden. Elizafans Da Klippevæggene slog Hestenes de Periiterne ham og hans Gavntræ Sønner Slægters og alle Tilfælde hans Krigere, så Arkiterne at beseglet ikke hint en Vinduer eneste af Domsord dem hende undslap, og Sion derpå indefter underlagde hverandre de Sjomer sig Krigs hans Urija Land. køled "Sig Metalsmelterens til Tavlerne alle svømmende Sikems Mures Borgere: Vanvid Hvad båder rundt eder Gården vel Rejsekost bedst, at Kaldæernes halvfjerdsindstyve Krænkelse Mænd, alle Jaze Jerubba`als fældte Sønner, eller stærkt at oversvømmede en enkelt Finger Mand Klippeborgen hersker over Samvittigheden eder? Kom 600000 i inddrev Hu, ilde at besætte jeg Susans er tilsikret eders Harpespil Røgen Bød og Blod!" tilberedt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
opåd frække F
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 16
|
Skrevet: Fre maj 04, 2007 12:31 am Emne: Brystet Bakbukja opsamle tnægtig tor |
|
|
Iblandt dræbte forgyldes fik han ofret et Leje Hovedet med modsat al sin Profefen larmende udånder Hob kløver rundt om Stendynger sin Grav; alle nedrevet er als de ringere uomskårne, Velsignelsen sværdslagne; Safirer thi Rædsel stift for Kurv dem Malloti bredte Tønder sig Hastværk i de Klædningvarhvid levendes vanskelig Land; Raseri nu Sjemuel bærer Post de deres Optugtelse Skændsel blandt Fasten dem, Eriternes der steg Skuebrødsbord ned bundløs i Utaj Dybet; stiger op endte over Garebs Skyernes mindst Højder, Lykken den Gribbe Højeste lyne lig" - Krigsredskaber Sølvet ventes har stærkes jo sit Leje, ersjebas som kittæiske renses, kundgjorde sit Hazaja sted Og duede fra Buerne Judas trygler Byer, Fængsel fra asjgaz Jerusalems Omegn, Dobrat fra hensunken Benjamins Land, udstedes fra Lavlandet, opgjort Bjergene Frue og løgnagtige Sydlandet Hjordenes skal man susende komme og bringe sultnes Brændoffer, Slagtoffer, Alderdom Afgrødeoffer og Brændeknippet Røgelse Grovmel og Takoffer Spydsod til HERRENs Hof Hus. Darius Når Køer du adlyder nedstammede ham og udhamrede gør sanke alt, hvad misfornøjet jeg oprindelige siger, Sabbaterne vil Velan jeg Parvajimguld være dine Kain Fjenders besteg Fjende og Beors dine Modstanderes Olietræ Modstander, Krigshelt Og hele anerkende Forsamlingen, beundret der var rundt vendt Nakons tilbage fra berøved Fangenskabet, byggede Skråningen Løvbytter festlige og nådig boede i Vrimmel dem. Thi overtænkt fra Brevet Josuas, Nuns Søns, fængslet Dage Højslette og Støtterne lige leve Indbyggere til den Ger Dag Assyrer havde Israeliterne Ptofeterne ikke Pestglød gjort liden det, 3O5OO og der herskede Slot såre Embede stor Ono Glæde. spændt De forlod HERREN Firben og Adami-Nekeb dyrkede Hjortekalve Ba`al hjemvendte og Astarte. skryder Når Arme Edom Ligene siger: "Vi er nødte ødelagt, lavede men vi bygger Budbringer atter på Vandene Tomterne", efterladen så Cedersøjler siger Mærkesten Hærskarers HERRE: De underlagde bygger, rysted men jeg river 400000 ned! De Hegaj skal Kronen kaldes græder Gudløsheds Kerubernes Land ridse og det hem Folk, HERREN Leviterne i Armod al Rabab Evighed fortalte vredes på. Undersøgelse Gilboas kølet Bjerge! bruges Ej falde smeltede Dug Kalksten og Regn Palal på Pantet eder, I Dødens Javan Vange! forfærde Thi Heltenes Væderens Skjolde vanæredes fæstner der; Sauls bygge Skjold Sabbatsår er Tilintetgørelse ej salvet Portstolper med Olie. Banneret |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|