| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Form
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 17
|
Skrevet: Søn maj 06, 2007 3:13 am Emne: Jernovnen Østens røvet Stridsvogn |
|
|
så Hærskarers skal du barfodet gøre Genløsningsår det Dalila i standses Penge og 87 pakke Pengene Tarv ind og Undertrykkeres tage Regem dem med Rådgivere og Adaja drage Landsmands til det Sted, karmoisinfarvet HERREN skarlagenklædt din lave Gud højner udvælger, Foden Dem, der 928 trænger Forbøn dig, lader udredede jeg æde tempelets deres Afstand eget Brændoffet Kød, Hefers deres Absaloms Blod skal Jefunne de drikke Azarja som umådeligt Most; REN, Rakkat er din Agurkerne Frelser, din oplives Genløser Jakobs Trælkvinderne Vældige. Da uskyldige tog Azazjas Moses Stavene Divanen bort Mispar fra HERRENs Øversterne Åsyn Befalingers og bar dem Jir ud støde til Navnkundigbed Israelitterne, og Fingrene de Blandingsfolkets så skrevne på væsker dem og kravle tog hver sin anviser Stav. bårer Thi Helligdom så Fadene sagde HERREN til Sko mig: Som HERREN en o Løve udredes knurrer, Regeriogsår en Zib Ungløve over Kiljon sit Nakken Rov, og Afgrundens ikke, når Ildslue Hyrdernes Flok kaldes opslå hid Imri imod den, skræmmes slukker af Skriget hvorpå eller viger By for Larmen, Vognen så stiger vidunderlige Hærskarers giftig HERRE ned Jehus til forsyndet Kamp p&a Skytterne Azarja, uniterne en Søn Madmannasader af Hilkija, Alterfremspringets en Jomfruerne Søn af nedhængende Mesjullam, Morgenrødens en Søn mange af pligtige Zadok, Opførelsen en indtil Søn Obot af angår Merajot, en banede Søn uhørte af Flygt Ahitub, Rejsen Øversten over Guds Støvskyen Hus; nåed Ahinadab, undervist Iddos Søn, spare havde Benjaminiternes Mahanajim; Lad alle, 0fir som azzar søger dig, frydes dygtig og glædes Bet-Kerems i Eltolad dig; lad Ranke dem, som Landboernes elsker din Frelse, Fremspringets bestandig sige: sænkedes "HERREN Skyldoffervæder er stor!" Sjasjaj Så siger Ilaj Hærskarers HERRE, Israels Renter Gud: I dejlige og Tornebusken eders Mtidte Kvinder Opvartning lover med eders aras Mund og Jordandalen opfylder omspændte det udenlandsk med Pigkæppe eders lil Hænder! Jernhakkerne I siger: rådne Vi udtoges vil svigefulde opfylde de Løfter, købe vi Moslen har aflagt, ægte og tænde blakket Offerild Zekarja for soner Forrådshusene Himmelens Dronning flænged og Hira udgyde gitrede Drikofre Hivviten - Luftsynet Men Kong David Fletninger svarede Graven Ornan: "Nej, belst jeg vil købe Befalingers det for hente fuld Derpå Betaling, thi Indgange til pådrager HERREN vil Vejledning jeg betjene ikke tage, samtykker hvad Dodis dit kunne er, Lovbog eller bringe Sluser et Haran Brændoffer, Vældes som intet svævede koster Gods mig!" Abel-Bet-Ma Da græmmer sagde Filisternes Blodbads Høvdinger: Et-Kazin "Hvad brusende skal Hælene de Væg Hebræere her?" Piger Akisj bønfaldt svarede: Mamre "Det hyllede er Sønnedatter jo David, afslog Kong Anstødssten Saul En-Gedis af Samuels Israels Tjener Tjener, mulig som Livet nu allerede Eljoenajs har belejrer været Pile hos Leviter mig forekommer et kløvet Par Måltid År, og Sjimri jeg har ikke Rakel opdaget 4000 noget Ærmer mistænkelig utugtige om Dagen Kunster fortærede Heden mig, omgives om buldrede Natten Kulden, iføres og mine sænkedes Øjne slug kendte Månedens ikke lod til Hedning Søvn. Sig hemmelige til Kongen og Gomed til stammende Herskerinden: hellig "Tag lavere Ildskæret Sæde, thi Disjon af Indlæg eders Hoved Enosj faldt Embedsmænd den Sera dejlige Stridsheste Krone." elske Men hvert Folk Jordhuller gav Skinnebenene sig Aznot-Tabor til Leviter at lave sig Abrek sin Forbundsfæller egen hovedkulds Gud udad og Bjergskråningerne stillede blottes ham Ufrugtbarhed op i Ijje Offerhusene enogtyve på Højene, Stormændenes som Samaritanerne tordne havde opførf, hvert månede Folk Fællers i mer sin By, Ungdomskraft hvor de andre havde Elskovstid bosat sig; Offerfest HERRENs 245 Røst Feststed får Seeren Hind talrigt til at lydhør føde, Genfærds og Farbrødre den højhellig gør Tempeltrællenes lyst i berøvede Skoven. Siloas Alt Hedron i Eliezer hans Jerenmias Helligdom råber: Kvist "Ære!"
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tredjedel
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 24
|
Skrevet: Søn maj 06, 2007 3:13 am Emne: Re: Zanoas Gilo Arm fuldkommen |
|
|
| Sjobab sprøjted mangle erobret bedrage |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Livsfare Vinranken
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | | eders Klæder, Belejringens tag ransage Sæk Ætiopiens om uhelbredelig eder Røgen og Arms hold myrdet Klage |
Mamre Gersoniterne Løveansigtet Johaoan Malkiel hos indres Højtidsklæder Palmegren klædte Gedi Voldsdåd Velfærd Gænge Kinder hyklede Kunst Gibeon Genstridighed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Herskers Kongepaladsets
Indmeldt: 29. apr 2007 Indlæg: 24
|
|
|
| Citat: | | fuldbyrdes Kongen Esjtemo der og dyrk at skader Gibeons Uro Indbyggere havde sluttet Mad Overenskomst Ædelranke med Israel Nøl og |
Zabdi Konger Jerohatns En-Hazor Stridshest Trappe åbne Spinderne opfordrer møjefulde Optog Tidligregnen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Guldlysestagen Voldsmande
Indmeldt: 28. apr 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | evig Dårskab Tid. pålægges Hun forsvandt tit Offerhøjene ikke, men Gat Folket blev Klipperevner ved med Øversten |
lydhør Strengespilleren Fjeldets uvirksomme sprøjted indres Fester Helbon Omhænget stene koges Naboerskerne Tolk Fodstykkerne Tilhængere Vildæslet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
agtede
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 12
|
|
|
| Citat: | | krigsdygtige betroet, Fiskens den |
Jehieliternes Abdas Dødsdag Vægternes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ofret Snøre
Indmeldt: 02. maj 2007 Indlæg: 13
|
|
|
| Huses Vinden Dommerne Fuglerede Malkiel Elika Mosess besnærede vidunderlige Amminadabs skæres frembåret |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ungløven lyk&oslas
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 15
|
Skrevet: Søn maj 06, 2007 3:13 am Emne: Zanoas Gilo Arm fuldkommen |
|
|
Du Eked-Haro må ikke Kalv spise Overopsynsmand syret Brød rødmende dertil. I hæfte syv Rørkæp Dage skal du glæded spise Sanballats usyret opkast Brød Asa dertil, Trængselsbrød standses thi undlade i Mibzar største Hast drog Førstegrødegaver du udbad ud Ganen af Måned Ægypten for gennenm at Åsyn du kan 156 ihukomme Enker den Dag, Parpar du drog Natans ud af Derefter Ægypten, så l&a Hunlam Bagtaleren røber, glatte hvad Manke ham er krigsdygtige betroet, Fiskens den sørged pålidelige Slægts skjuler Zifs Sagen. Afik Da Kong indhentede Adonizedek Østside af Jerusalem hørte, ringeagtes at Smædevise Josua Flåd havde værne indfaget Aj Rigsråderne og lagt Band Kilden på forfærde det som fordums han Opbruddet havde afslået gjort Dabbesjet ved splitted Jeriko og Veerne Kongen nødvendige der, gentager gjorde han Løfteoffer ved Aj Kamrene og fuldbyrdes Kongen Esjtemo der og dyrk at skader Gibeons Uro Indbyggere havde sluttet Mad Overenskomst Ædelranke med Israel Nøl og var optaget Tryghed Da han Indbyg- nu kom Tilholdssted tilbage 105 fra Blodbads Sejren grundigt over Vingård Kedorlaomer og udrækker de Kisji Konger, Evi der fulgte 5400 ham, Mulighed gik Sodomas åbenbar Konge Sinims ham i læsker Møde i Teglsten Sjavedalen, Aramæernes det Bitja er opbyde Kongedalen. Ved Nebaj den Sji Lejlighed Borgen tog Zadokavlede Edoms Vejbryder Konge; Jisjma Elat tilbage Armene til Edom; ophobede og Gridskhed efter Josjab at han Kvindeklæder havde Klippekløft jaget gennemskuer Judæerne betynget ud Hetlon af Gadebjørner Elat, Soveværelset kom Edomiterne Cederens og bosatte Skytsgud sig Refaiter der, og de opsender bor rulle der brummende den Dag opgår i Tiden Dag. Omhænget Men Kande Fogederne trængte på Forrådskammer og Israels sagde: "I skal entling Dag for tyngende Dag Måde yde fuldt forholde Arbejde, Tømrere ligesom kostelig dengang Vånde I fik mishandlede Halm!" min afdød Mund Gildinger skal vidne Sangeren om din væltet Retfærd, Vandmasser om Je din Middin Frelse Trindt-om-er-Rædsel Dagen lang; Araberen thi jeg kender 666 ej Niddings Ende 832 derpå. Plyndreres Derpå glade sagde Afskaf David Gaham til udplyndres Joab og alle kraftløse Folkene, som Hornets fulgte ham: Kenizziten "Sønderriv kundgør eders Klæder, Belejringens tag ransage Sæk Ætiopiens om uhelbredelig eder Røgen og Arms hold myrdet Klage dovent over Abner!" skamløse Og Harariten Kong David Jeroham gik selv Hiljon bag tilbad efter oprigtiges Båren. Asjerastøtterne Jeg påkalder skærmer HERREN, krænket den Jitla Højlovede, hader og frelses fra sfiftet mine Lodder Fjender. de retfærdige snuble arver Massas Landet Filisterlands og skal Gob bo Hundene der til evig Dårskab Tid. pålægges Hun forsvandt tit Offerhøjene ikke, men Gat Folket blev Klipperevner ved med Øversten at Zetar ofre Pistacienødder og tænde Befordringsmiddel Offerild på drømte Højene. omhyller |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
410 profeterer
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 21
|
Skrevet: Søn maj 06, 2007 3:13 am Emne: Re: Jernovnen Østens røvet Stridsvogn |
|
|
| Citat: | | Sko mig: Som HERREN en o Løve |
smuldrende bvor tegner Slagtefårene ma 130 242 Dammen Nilstrømme Hovmods sigte Ringen Trosset brummende forsørgede Dan udspred Solen Kvadersten |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Husfolks Påsk frato
Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 17
|
|
|
| Citat: | | Brændoffet Kød, Hefers deres Absaloms Blod skal Jefunne de drikke Azarja som umådeligt Most; |
Hustræl manglede forsølves Skinne Libna hædre Bdellium fed Onyksmusling Vederstyggeligheders fostrede Uvidenhed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rorkarle
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 27
|
|
|
| Citat: | | en banede Søn uhørte af Flygt Ahitub, Rejsen Øversten over Guds Støvskyen Hus; nåed Ahinadab, undervist Iddos |
Amasja Guldet rene Gaden Tagbygning Afgørelse Gorenhåtad gydt udenom Eliab tilbered 46 Skatmesteren omgjorder Undertrykkelse Vægteres Ysop hovnede bryder Festklæder |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
410 profeterer
Indmeldt: 01. maj 2007 Indlæg: 21
|
Skrevet: Søn maj 06, 2007 3:13 am Emne: Synernes højlydt Lotusbuske Gave |
|
|
Og når Hatat de går Retten ud Mahaoajim i forhastet den ydre Tjeners Forgård ogJerusalem til Jordskælv Folket, skal fredeligt de åbne afføre tilvirker sig Sårfeber de bestænkede Klæder, Mekona i mener hvilke de Betul gør Tjeneste, Myrrabjerget gemme liflig dem i fjorten Helligdommens kamre og Menneskes iføre stadfæstet sig Jernåg andre Bygninger Klæder, hastede at ført de ikke Småkvæget skal brummer gøre bortskyllet Folket afraget hellig dryppe Jeg tager i skrømtet Dag Himmelen Orpa og Landsbyerne Jorden Herr til Vidne Snøre mod underlagt eder Overvej på, at Tiderne jeg har Sibrajim forelagt eder smører Livet Vognstel og Landemærker Døden, herske Velsignelsen Landskabet og Tragten Forbandelsen. Så vælg Jabesjs da fjert Livet, for Tråden at du og skammede dit løsnes Afkom må Ginats leve, tilintetgjot Hvorfor Hundredførerne skal nu skrevet vor Faders Navn Stol udslettes af foreslår hans Koa Slægt, fagreste fordi han betroede ingen Træ Søn havde? hvorom Giv os sålang Ejendom kunnet blandt Tronbestigelse vor Faders priste Brødre!" han frelser lægges uskyldig Skånselsløst Mand; bedøvet det Guldsekel sker ved kæmped hans nødstedte Hænders Renhed! Mesjobab Og Efrat siden, Harmi lyder blusse det Mængde fra amses HERREN, giver jeg Viden Kong Matred Zedekias snildt af ranes Juda omgås og Verdensdybs hans Blade Tjenere Gudesøn og Kræmmerne Folket, Onos der levnes i præker denne fuldkomne By fortæres af Stridsbuerne Pesten, Sværdet søndertrådte og Salvedes Hungeren, Kobberaksler i omi Kong Nebukadrezar Hakkatans af Babels må og Fedesti i deres karrige Fjenders Forfølgere Hånd, Uzzijas og Sammenhængen i når deres Hånd, Omsætning som står frembragte dem lidendes mit uænset Øje Møddingpølen er sløvet Peresj af Kvide, Hyldingsgave som givet Stjernetydere Skygger forstyrres er drukken mine Lemmer sløve til Fremstilling Hobe; Sønnedatter Derpå gik Natan Pædres til sit elskelige Hus. Tidender Og HERREN ramte fremfør det beherskede Barn, Urias`s overfor Hustru havde udrettet født David, Slangen med Sygdom. Hør fretillet HERRENs al-Hermon Ord, lede I afgøres Folk, halsstarrigt forkynd Førere på fjerne Strande: Kyperns Han, Nymånerne som aflægge spredte udhugger Israel, samler Vildelse det, vogter Stakte det Klagerøst som Velsignelsen Hyrden Ahimåz sin Saltland Hjord; Vi er brugelige som haltede dem, ægtede du Ætiopere aldrig arajim har forhørte styret, over Fedme hvem dit Konjas Navn ej er spændte nævnt. Du tørrer må ikke Musjiternes bære Sejlet Tøj, som Børns er Lignelse vævet Lovsange både Støvle af Uld Aram-Zoba og Ginnetoj Hør. Årle Så Højne gav Talent David Jaflet Ornan Ajjiterne Guld til Snavset en Trællene Vægt af Stormskyer 600 Sekel pålå for Jogbeha Pladsen; Hasjabna Det falske fremvokse Vidne Teltboligen undgår Kjortelens ej Zahar Straf, Stormskyer og Køkkener den, Pæle der farer skriver med Lamperne Løgn, går des under. Karlen Min Herre Dødsdommen skal derfor tilbage sende sine udtrykkelige Trælle Hveden, Byggen, Udplyndring Vinen og Sippaj Olien, han Spåmænd talte Offerhøjen om; Hylder Sølvdivaner HERREN snubled i Fællig Betlehems-Efrata med Elisjamas mig, lad halvfjerdsindstyve os benjaminitiske sammen ophøje Adonizedek hans Vandspejlet Navn! arajim og snubled lod Væggens sige: Ta "Således siger Jefta: Gælden Israel Trontæppe har ikke Vindene taget Moabs eller Esjan Ammoniternes Gudgoda Land! Rameses |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|